Ласкаво просимо на Вікі Polytopia! Ця вікі про гру «Битва за Політопiю» — це відзначена нагородами покрокова стратегія 4X. Очоліть одне з шістнадцяти племен і володій квадратний світ! Поширюйте свою імперію, використовуючи армію юнітів, знищуйте ворогів в бою і захоплюйте ворожі міста. Використовуйте ресурси навколишньої місцевості, щоб збільшувати населення, покращувати міста і заробляти більше зірок кожен хід! Досліджуйте технології, щоб допомогти вам у завоюванні, але пам'ятайте, що витрати на дослідження збільшуються в міру поширення вашої імперії!

У грі є однокористувацькі матчі, в яких потрібно набрати найвищий бал за 30 ходів і зайняти місце в глобальній таблиці лідерів в режимі «Досконалість» або безжально знищуючи всіх ворогів в «Перевага»! Або боріться в захоплюючих багатокористувацьких іграх з гравцями з усього світу онлайн або з друзями і сім'єю в Pass & Play!

Зміст
Племена Юнiты Будівлі
Технології 1-го рівня Технології 2-го рівня Технології 3-го рівня

The Battle of Polytopia — покрокова стратегія, випущена шведської інді-студією Midjiwan AB. Вона виконана в полігональному стилі, на що відсилає назва. Відрізняється гра барвистим і різноманітним оформленням племен, і досить непоганою музикою. 4 серпня ця гра вийшла також в Steam, так що емулятор більше не потрібен для гри на ПК.
Гра є досить цікавою, в ній можна будувати і розвивати города, знищувати своїх суперників, захоплюючи їх міста і збільшуючи свій дохід.
У грі є 16 абсолютно різних племен, 4 з яких є безкоштовні для гри, а також 4 особливих племені, які мають змінений древо технологій і особливі споруди з юнитами, а решта 8 — платні племена, які мають різні землі і починають з різними технологіями.
У грі можна вивчати технології, які відкривають нові можливості. Наприклад, технологія Лицарство відкриває можливість створювати лицарів і спалювати ліси для отримання на клітці врожаю; технологія Медитація, яка збільшує захист юнітів в горах, дозволяє будувати гірський храм і відкриває завдання «Пацифіст», по завершенні якого гравцеві дається можливість побудувати монумент Вівтар світу, який приносить місту три населення.
У якості валюти в грі застосовуються зірки. За них можна купити нових юнітів, будувати споруди, поліпшувати вже існуючих юнітів, спалювати і саджати ліси.
У грі є особливі будівлі — руїни. Зібравши їх, гравцеві може дістатися кілька зірок, три населення для столиці, юніт Велетень і Лінкор (якщо руїни знаходяться в воді), а також розвідник, який обстежує деяку територію і пропадає (гравець ним не керує).
У гру можна грати в режимі Досконалості (набрати якомога більше очок), переваги (знищити всіх суперників) або в Творчому режимі, де можна відключити всіх супротивників і поставити будь-який потрібний гравцеві розмір мапи.
У грі також є мультиплеєр, який ділиться на мережевий і Pass & Play. Щоб розблокувати мережевий режим, необхідно купити будь-яке племя, інакше він буде недоступний. В режим Pass & Play можна грати на одному пристрої з одним, передаючи кожен хід пристрій. У цих режимах є два види гри — Слава, де треба набрати 10000 очок, і Могутність, де треба захопити все столиці.

Вікі-друзi
S.T.A.L.K.E.R.: Zone War Вики

Вікі про гру «Битва за Політопію» іншими мовами:
English (англомовна) Русская (російськомовна)
Discord-сервер
Наш Discord-сервер