Вікі Polytopia
Вікі Polytopia

Дерево, де досліджені усі технології (для Bardur)

В грі The Battle of Polytopia є різні технології, що дозволяють гравцеві, їх розблокувати, здійснювати якісь нові дії. Усього їх 24. Вони впорядковані в «дерево технологій» — щоб вивчити більшість технологій, повинна спочатку бути відкрита якась попередня. Деякі технології відкривають після себе більше однієї технології.

Технології 1-го рівня[]

Технології 1-го рівня можуть бути досліджені з самого початку гри. Коштують 5 зірок (без філософії, з одним містом).

Полювання[]

Полювання дозволяє полювати на тварин, що мешкають на деяких клітинках лісу (коштують 2 зірки, 1 населення міста, якому належить клітина з твариною (далі — своєму місту)). Відкриває технології Стрільба з лука і лісне господарство. Спочатку досліджена у Bardur.

Верхова їзда[]

Верхова їзда відкриває юніта: вершника. Відкриває технології дороги і дух свободи. Спочатку досліджена у Oumaji.

Організація[]

Організація дозволяє збирати квіти, які ростуть на деяких клітинах полів (коштують 2 зірки, 1 населення своєму місту) і бачити землі з урожаєм, на яких потім можна побудувати ферми. Відкриває технології щити і землеробство. Спочатку досліджена у Imperius.

Альпінізм[]

Альпінізм дозволяє юнітам гравця переміщувати по горам (до речі, стоячи на них юніт отримує +1 клітку до огляду), дозволяє виявити метал в горах. Після себе відкриває технології гірська справа і медитація. Спочатку досліджено у Xin-Xi. Якщо альпінізм не вивчений, то юніт після переможної атаки не займе гору, а залишиться на місці, з якого атакував.

Рибна ловля[]

Рибна ловля дозволяє рибалити на клітинах води (практично завжди узбережжя), де є риба (коштує 2 зірки +1 населення своєму місту), а ще завдяки цій технології стає можливим бачити в океані китів. Після себе відкриває технології китобійний промисел і морський шлях. Спочатку досліджено у Kickoo.

Технології 2-го рівня[]

Технології 2-го рівня досліджується після 1-го рівня, стоять 6 зірок (без філософії, з одним містом).

Стрільба з лука[]

Стрільба з лука йде після полювання. Дозволяє створювати лучників. Також у юнітів гравця з'являється 1.5х бонус до захисту в лісах. Відкриває технологію духовність. Спочатку досліджено у Hoodrick. У Polaris замість лучника відкривається крижаний Лучник.

Лісне господарство[]

Лісне господарство йде після полювання. Дозволяє зводити хатини дроворуба на клітинах лісу. (-2 зірки, +1 населення своєму місту). Також дозволяє вирубувати ліси (+2 зірки, -1 ліс на клітці). Відкриває технологію математика. Спочатку ні у кого немає.

Дороги[]

Дороги йде після верхової їзди. Дозволяє будувати на будь-яких клітинах рівнин дороги, якими можна поєднувати міста (коштують 2 зірки). Якщо з'єднує будь-яке місто зі столицею (по-середині міста вважаються за дорогу), дає і столиці, і сполученого місту 1 очко населення. Також дорога прискорює рух юнітів, що йдуть по ній. Відкриває завдання «Мережева гра», де потрібно приєднати 5 міст до вашої столиці, пройшовши яке ви отримуєте великий базар (+3 очки населення). Спочатку досліджена у Yădakk.

Дух свободи[]

Дозволяє створювати храми і розпускати своїх юнітів, отримуючи назад половину вартості (з округленням в менший бік). У дереві Aquarion називається «Вільне пірнання», і дозволяє спеціальним юнітам Aquarion плавати по поверхні води океану (темно-синім клітинам).

Землеробство[]

Землеробство дозволяє споруджувати на врожаї (клітинах з зеленими конусами) ферми (вартість 5 зірок), які приносять 2 бала населення міста, якому належить клітина. Спочатку є у Zebasi.

Щити[]

Щити відкривають юнітів, у яких 1 атака і 3 захисту (Захисник). Коштують 3 зірки. Виглядають як людина з щитом. Спочатку доступні Quetzali.

Гірська справа[]

Гірська справа дозволяє будувати шахти в горах з металом, які приносять 2 бала населення місту, якому належить клітинка. Шахта коштує 5 зірок.

Медитація[]

Медитація відкриває завдання «Пацифіст» (не атакувати 5 ходів), яке дозволяє побудувати вівтар світу (+3 бала населення). Також дає захист в горах і дозволяє будувати гірські храми.

Морський шлях[]

Морський шлях дозволяє будувати порти за 10 зірок. Дають 2 населення і створюють торговий шлях до наступного порту на відстані до 5 клітин. Юніт, встаючи на порт, перетворюється в човен і закінчує хід (крім крихітного дракону і вогненого дракона).

Китобійний промисел[]

Китобійний промисел дозволяє полювати на китів на своїй території, що дає 10 зірок за 1 кіта.

Технології 3-го рівня[]

Дсоліджуються після технологій 2-ого рівня. Коштують 7 зірок без філософії і з 1 містом.

Духовність[]

Дозволяє посадити ліс (вартість 5 зірок), а також будувати лісові храми вартістю 15 зірок, замість 20 за звичайні храми.

Будівництво[]

Дозволяє будувати вітряки (за 1 бал населення своєму місту с кожною своєю фермою поруч, вартість 5 зірок), а також руйнувати непотрібні споруди на вашій території.

Торгівля (Trade)[]

Торгівля дозволяє побудувати митницю (+2 зірки з кожного порту поруч, вартість 5 зірок), а також відкриває завдання «Багатство», де потрібно зібрати 100 зірок, після чого стане доступна споруда імператорська гробниця (+3 населення).

Лицарство (Chivalry)[]

Лицарство дозволяє створювати лицарів (вартість 8 зірок), а також спалювати ліси за 5 зірок (перетворює ліс в урожай).

Математика (Mathematics)[]

Математика дозволяє виготовляти катапульти (вартість 8 зірок) і будувати пилораму, які приносять 1 бал населення з кожної сусідньої хатини лісоруба і коштують 5 зірок.

Ковальська справа (Smithery)[]

Ковальська справа дозволяє створювати мечників, а також будувати кузні (приносять по 2 населення з кожної сусідньої шахти). Спочатку досліджена у Vengir.

Філософія (Philosophy)[]

Дозволяє створювати Владик Розуму (Mind Bender), а також здешевлює вивчення технологій на 20 %. Відкриває завдання Геній, де вам потрібно дослідити усі технології в грі, за що ви отримаєте Вежу Мудрості (+3 населення).

Навігація (Navigation)[]

Дозволяє вашим кораблям плавати у відкритому океані, створювати лінкори, а також відкриває завдання Дослідник (відкрити усю мапу), за яке ви можете побудувати Боже око (+3 бала населенню).

Життя на воді (Aquatism)[]

Дозволяє будувати водна храми. Також у юнітів гравця з'являються 1.5х бонус до захисту на морі і в океані.

Особливі технології[]

Морозна робота (Frostwork)[]

Доступна тільки у Polaris. Дозволяє наняти Мунету, а також побудувати форпост (коштує 5 зірок, можна поставити тільки на льоду, дає 1 населення вашому місту, служить в якості доріг на льоду).

Полярна війна (Polar Warfare)[]

Доступна тільки у Polaris. Дозволяє наняти юнітів бойові сані і крижану фортецю. Додає завдання «Дослідник».

Полярізм (Polarism)[]

Доступна тільки у Polaris. Дозволяє будувати Крижані Храми за 20 зірок, а також всі ваші юніти можуть пересуватися по льоду на більш далекі відстані.