The Battle of Polytopia — це відзначена нагородами покрокова стратегічна гра, створена компанією Midjiwan AB. Очоліть одне з п'ятнадцяти племен і оволодій квадратний світ! Розширюйте свою імперію, використовуючи армію юнітів, вбивайте ворогів в бою і захоплюйте ворожі міста! Використовуйте ресурси в навколишньої місцевості, щоб збільшити населення, модернізувати міста і виробляти більше зірок кожен хід! Досліджуйте технології, щоб допомогти вашому завоювання, але будьте обережні, тому що витрати на дослідження збільшуються в міру розширення вашої імперії!

Грайте в швидкі однокористувацькі матчі: прагнете до найвищого балу за 30 ходів і місця в глобальній таблиці лідерів досконало, безжально усувайте кожного противника в домінуванні, або розвивайтеся без ворогів в творчому режимі! Або боріться в захоплюючих багатокористувацьких іграх проти гравців з усього світу онлайн або проти своїх друзів і сім'ї в Pass & Play!

«Приведіть свою цивілізацію до перемоги в цій зазначеної нагородами стратегії! Вивчайте світ, відкривайте технології і очолюйте інші племена. На мапі залишається тільки один!

The Battle of Polytopia — унікальна покрокова стратегія, удостоєна декількох нагород. В цій грі вам належить завоювати мапу, змагатися з ворожими племенами, відкривати нові території і вивчати технології. Ви граєте за вождя племені, і ваше завдання — поступово побудувати цивілізацію, випередивши суперників, які займаються тим же самим. В The Battle of Polytopia можна грати, не підключаючись до мережі, щоб скоротати час в довгій поїздці.» — Офіційний опис

Нагороди[ред. | ред. код]

Гра нагороджена двома нагородами:

  • «Нагорода IMGA за чудовий ігровий процес»
  • «Золото на Lovie Awards»